Gepubliceerd

Tips over je website, je marketing, consumentenpsychologie, vormgeving, fotografie en irritante of juist vrolijke voorbeelden van wervende websites, die vind je hier. 

Een pop-up hoeft niet irritant te zijn

Een pop-up hoeft niet irritant te zijn

Je ziet ze overal en in de meest bizarre vormen: pop-ups. Ze vervagen het hele beeld, knallen oogverblindend op je af of proberen subtiel te zijn, maar verhinderen toch dat je kunt doorlezen op dat stukje waar je net aan begonnen was. Irritant?...

Website voorbereiden? 11 tips!

Website voorbereiden? 11 tips!

Als je begint met een nieuwe website (of je huidige website wilt restylen), komt er heel wat op je af. Codes verzamelen, foto’s zoeken of laten maken en teksten schrijven. En als je alles hebt klaarliggen, moet je ook nog bepalen hoe je website...

Overtuigen zonder te pushen

Overtuigen zonder te pushen

Online overtuigen, ofwel persuasion, psycho- of neuromarketing is inspelen op het onderbewuste van de kijker, zodat die kijker het niet kan laten om toch te kopen. Menig ondernemer griezelt ervan. Daar wil jij je echt niet mee inlaten, dan maar...

Zo omzeil je nichemarketing

Zo omzeil je nichemarketing

Het klinkt zo mooi: kies je ideale klant en die klant kiest jou. Het werkt ook, dat geloof ik vast. Maar in de praktijk is het niet zo gemakkelijk om de juiste keuze te maken. Het is doodeng, kiezen voor een doelgroep. Zeker als je nog best wat...

Wel of geen prijzen op je website?

Wel of geen prijzen op je website?

Lastig hoor, informatie op je website. Wat noem je wel en wat noem je niet? Je potentiële klant mag alles weten, maar je concurrent liever niet. Met deze tips ben je transparant en blijf je je concurrentie voor. Tip 1: schakel je concurrentie...

Waarom het niet hóeft: social media

Waarom het niet hóeft: social media

Als je jouw bedrijf en website onder de aandacht wilt brengen (en houden), dan is social media een heel handig middel. Maar er zijn (echt!) ook ondernemers die er gewoon absoluut niets mee te maken willen hebben. Dom? Mwaah. Lees en oordeel...

Waarom het niet hóeft: SEO

Waarom het niet hóeft: SEO

Veel ondernemers hebben helemaal geen zin om zich bezig te houden met SEO. En gek genoeg verwachten ze van hun tekstschrijver dat die wel even – liefst gratis- hun SEO invult. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Er zijn best redenen waarom...

Waarom het niet hóeft: bloggen

Waarom het niet hóeft: bloggen

Bloggen heeft alleen zin als je kennis kunt delen. Als je ZZP’er bent in de bouw, of je verkoopt scooters, dan heeft geen bloggen geen zin. Maar coaches en trainers, zelfs de boekhouder en de virtuele assistent, moeten die dan wel bloggen? Nee....

Optimaliseer ook je blog met SEO

Optimaliseer ook je blog met SEO

Je weet ongetwijfeld dat je site beter scoort in de zoekmachines als je de pagina’s optimaliseert met SEO. Maar hoe zit het eigenlijk met je blogs? Weet je dat je hier heel gemakkelijk kunt scoren op de woorden die jij vooraf bedenkt? Met...

Meer tips in je mailbox