Gepubliceerd
Tips over je website, je marketing, consumentenpsychologie, vormgeving, fotografie en irritante of juist vrolijke voorbeelden van wervende websites, die vind je hier.
Dit boek is écht anders!
Pas geleden las ik ‘De succesillusie’ van Richard Engelfriet. Misschien heb je hem al eens gezien, want sinds het uitkomen van zijn boek heeft hij al heel wat publiciteit gehad. Waarom? Hij is verfrissend. Verfrissend nuchter, geweldig grappig...
Website zonder weggever, kan dat?
Een leven zonder social media, zonder bloggen, zonder gratis weggever: kan dat? Ik vraag het me serieus af. Enerzijds omdat ik verscheidene klanten heb die tegenstand voelen bij al die marketingacties. Anderzijds omdat ik zelf helemaal...
Heb jij de rode draad nog te pakken?
Als ondernemer 'moet' je heel veel. Waarschijnlijk doe je dat ook. Maar wat als het resultaat desondanks tegenvalt? Check of jij je rode draad nog wel hebt. Want laatst kwam ik dit lijstje tegen van onderwerpen waar jij je als ondernemer bij...
Zelf een goed SEO blog schrijven
Met een goed SEO blog sla je twee vliegen in één klap: je boeit lezers en je wordt beter gevonden door de zoekmachines. Groot pluspunt: het schrijven van een blog is namelijk stukken eenvoudiger dan een webpagina, het mag volledig in jouw eigen...
Dubbele content zonder risico
Je website is één ding, maar in de praktijk krijg ik als webtekstschrijver ook menige vraag over Facebook, LinkedIn en Youtube. Als je je bedrijf wilt profileren met goede, waardevolle content ontkom je er niet aan om ze te promoten op social...
Webteksten: welke opties heb je?
Als je bent blijven hangen in je plannen om van alles te verbeteren aan je website, heb je misschien hulp nodig. Het eerste wat je dan moet beslissen, is: welke hulp? Daarom heb ik een uitgebreide Pdf gemaakt met de verschillende opties en uitleg...
Wat is de grootste vijand van je website?
Laat jij je website versloeren? Willens en wetens? Weet je best dat je website achterop raakt, maar ben je te druk met klanten om je er écht in te verdiepen? Zeker als je bedrijf goed draait, kan het onderhouden van de website er wel eens bij...
Hoe een bonus in je nadeel kan werken
Een bonus bied jij aan om je klant te stimuleren om nu in actie te komen. Soms is die bonus een plus die tijdelijk werkt, alleen voor de snelle beslissers. Of het is puur inhoudelijk: koop A en je krijgt er B bij. Maar diezelfde bonus werkt in je nadeel...
Is een tagline nog nodig op je website?
Ik weet nog goed dat ik een aantal jaren terug in een coachingstraject van Aartjan van Erkel zat en dat er veel aandacht uitging naar de tagline. Je weet wel, dat is die ene zin bovenaan je homepage die in één keer duidelijk moest maken waar...
Meer tips in je mailbox