Gepubliceerd

Tips over je website, je marketing, consumentenpsychologie, vormgeving, fotografie en irritante of juist vrolijke voorbeelden van wervende websites, die vind je hier. 

Hoe laat je zien dat je goed bent?

Hoe laat je zien dat je goed bent?

Zo grappig. Zo af en toe maak ik tijd voor een gratis sparsessie. Telefonisch, maximaal een uur en altijd in een week dat ik meerdere losse klusjes heb, en geen groot project. Vanochtend had ik weer zo’n gesprek. Deze ondernemer had ik ontmoet bij een netwerkavond....

Nog even over herschrijven…

Nog even over herschrijven…

Laatst stuurde ik een mailtje over de kriebels die ik kreeg van een marketingexpert. Vlak daarna dacht ik; dat verdient een aanvulling. Want hoe vaak gebeurt het jou dat je een tekst leest en denkt: ‘Héh jakkes… dit is het niet…”. Maakt niet uit of je die tekst zelf...

Hier krijg ik de kriebels van

Hier krijg ik de kriebels van

Terwijl ik stoei en steggel met de alinea’s van een verkooppagina voor een grote website, krijg ik een mailtje binnen. In de kopregel iets over pitchen, sleuren en hopen. Typisch een regel waarmee de afzender, meestal een coach, jou ‘in de pijn zet’.: Dit is je...

Wat Britney kan…

Wat Britney kan…

Gisteravond was ik laat thuis. Mooie meeting gehad met een club marketeers op een vergaderboerderij bij Apeldoorn, dus dan zit je wat langer beneden… terwijl je hoofd er geen moment rustiger van wordt. Maar dat terzijde. Zo kan het gebeuren dat ik naar Hart van...

Casus nog in de maak?

Sorry. Toen ik deze website online zette, dacht ik binnen een paar dagen de casussen voor deze pagina te vullen. Maar toen kwam het Coronavirus en werd alles anders... en had ik het ineens heel druk met klanten in plaats van met mijn eigen website. Ik ga het zo...

Pas op met landingspagina’s

Pas op met landingspagina’s

Grappig. Ik zeg best vaak tegen klanten: jouw websitebezoeker zit met de hand aan de trekker. In dit geval: met de wijsvinger op de muis om jouw site weg te klikken. Zo zat ik zelf net ook, maar dan andersom: klaar om klant te worden. Toch deed ik het niet. Waarop...

Gevonden worden: hoe dan?

Gevonden worden: hoe dan?

Intrigerend. Op welke woorden kun jij gevonden worden, weet je dat? Ik werd vorige week gevonden door een webbouwer die zocht op de combinatie van copywriter en paarden. Hij zocht op LinkedIn. Had in de verste verte geen connectie met mij, voor zover ik weet. Maar hij...

De ultieme planning voor je website

De ultieme planning voor je website

Hoe krijg je het voor elkaar om je website nog tijdens dit kerstreces te vernieuwen? Uitbesteden is het toverwoord, natuurlijk. Maar er zijn genoeg ondernemers die hun website zelf willen doen. Alleen hoe voorkom je dan dat je vastloopt? De beste websites maak je...

Hoe verhoog je de verkoop op je site?

Hoe verhoog je de verkoop op je site?

We waren er echt aan toe. En dus hebben we afgelopen zaterdag iets gedaan wat je het liefst tien, twaalf en in ons geval vijftien jaar voor je uitschuift: nieuwe matrassen kopen. We hadden geen zin in een prijsstunter, daar waren we het over eens. We hoefden ook niet...

Meer tips in je mailbox