fbpx

Misschien wil je dit niet weten.

Te confronterend?

Dus ik houd het kort.

Waar het om gaat: er zijn twee groepen ondernemers in relatie tot hun website.

  • De eerste groep denkt dat ze best een goede website hebben.
  • De andere groep twijfelt daar ernstig aan, maar weet ook niet hoe ze dat oplossen.

 

In beide gevallen is er weinig actie op hun website.

Alles loopt zoals het loopt. De klanten komen toch wel. Werk is er altijd.

En ooit, als het echt nodig is, duiken ze nog wel eens in die website. (Die was trouwens duur genoeg destijds, dus die mag nog wel even mee. )

Nu geef ik in oktober (2019) een lezing, workshop, event. In één intensieve dag leer ik daar ondernemers om de zwakke punten in hun website te ontdekken én ze te versterken. Want kleine manco’s op je website zorgen er op jaarbasis voor dat er best veel klanten door surfen naar een concurrent.

Dat moet je niet willen, volgens mij. Zelfs al lopen de zaken nu goed. Nu nog wel.

 

Als je twijfelt over je website, is er maar één ding: kennis opdoen.

Je kunt een complete training doen en zelf op ontdekkingstocht gaan. Dan word je je eigen copywriter c.q. conversie-specialist. Ik kan je een paar hele goede trainingen aanraden trouwens 😊.

Maar als ik nu die trainingen al gedaan heb? Plus een flink aantal ‘stages’ in de vorm van praktijkervaring? En ik leer jou in één dag zien waar jouw site de plank scheef slaat? Dan ben je sneller. Concreter. Praktischer.

Doe je dit met 10 ondernemers tegelijk? Dan leer je ook van die andere casussen. En pak je je ‘stages’ ook die dag mee.

Als ik het zo lees ben ik gek dat ik het zo goedkoop heb gehouden. Maar afijn. Jij kunt dus voor € 95,- al die kennis pakken!

 

En stel nu dat je niet twijfelt?

Jouw website is gebouwd door een heel goed bureau? Je hebt vorig jaar nog een nieuwe laten maken? Je had misschien zelfs het boek van Aartjan van Erkel gelezen?

Schrik niet.

Ook dan kan het zijn dat je website rammelt.

Misschien niet aan alle kanten.

Maar hoeveel klanten extra zou je binnenhalen als jij ze zou verhelpen?
En hoeveel beter zouden je mailingen en folders worden als je zou weten welke zin jouw lezer over de streep haalt?

 

Eén dag voor € 95?  Ik zou het wel weten.

 

Er zijn genoeg ondernemers die mij inhuren voor advies. Dan betalen ze 350 euro om een betere gesprekspartner te zijn voor hun luxe internetbureau. En ze zijn er blij mee, want het wérkt! Je weet precies wat je wel en niet wilt en waaraan je je geld wilt uitbesteden.

Er zijn ook ondernemers die groter denken. Die kopen de hele training van Aartjan van Erkel om online te leren hoe je de lezer verleidt. Iedereen is geïnspireerd. Maar daarna moet je het kunstje nog wel zelf doen. Eerst ontdekken. Dan verbeteren. En oja, vooral ook nog véél tijd maken!

 

Wil je dat niet?

Wil je kort, krachtig en heb je wel een klik met mijn pit?

Dan kun je nu hier je ticket reserveren.

De komende tijd zal ik je dat aanbod misschien nog een keer doen. Maar pas op, er zijn maar 10 plekken voor deze datum. En de Early Bird-korting is geldig tot eind september en dat is het zomaar!

Zie ik je op 16 oktober?

Delen mag, graag zelfs

Wie kan deze tips nog meer gebruiken?