Gepubliceerd

Tips over je website, je marketing, consumentenpsychologie, vormgeving, fotografie en irritante of juist vrolijke voorbeelden van wervende websites, die vind je hier. 

Welke woorden gebruik jij?

Welke woorden gebruik jij?

Je hoort het de marketingexperts zo vaak zeggen: gebruik de taal van je klant. Ja, makkelijk gezegd. Maar hoe weet je nu wat de taal van je klant is? In dit blog geef ik je tips om je website zo te schrijven dat je precies de juiste woorden gebruikt. Want zoals de...

Hoe kun je teksten verantwoord inkorten?

Hoe kun je teksten verantwoord inkorten?

Het inkorten van de hoeveelheid tekst op je website kan knap lastig zijn. Deze week kreeg ik er weer een vraag over. Een klant vond de webteksten die ze vorig jaar - met wat online hulp van mij -  had geschreven, wel erg lang. Ze wilde het graag wat korter, maar ze...

Ik pleit voor een gratis website!

Ik pleit voor een gratis website!

Ben je starter? Doorstarter? Heb je veel te weinig klanten en dus veel te weinig financiële middelen om flink uit te pakken? Bezuinig dan op je website. Ja, dat is echt mijn advies. Als je gaat opstarten, loop je namelijk een gigantisch risico. Dat risico heet...

Wat doet je website nu écht?

Wat doet je website nu écht?

Vorige week sprak met ik met twee ondernemers die alle twee hun teksten via mij hadden gekregen. De ene had destijds al een nieuwe vormgeving klaar staan en kon na de nieuwe tekst, en de veranderingen die we samen hadden uitgeplozen, nog even kortsluiten met haar...

Hoe ziet een goede website eruit?

Hoe ziet een goede website eruit?

Een echte goede website is snel, aantrekkelijk, lokt uit tot actie en informeert zo feitelijk dat de lezer er enthousiast van raakt. Klinkt simpel, is het niet. Want welke elementen heb je nodig om dat voor elkaar te krijgen? Ik roep meestal: PIT. 1: Persoonlijkheid:...

Casus: drie websites vergeleken

Casus: drie websites vergeleken

Websites en hoe je die optimaal indeelt en invult, daarover geef ik volgende week een training. En zoals altijd is het wikken en wegen: wat zouden de deelnemers al weten? En waarmee help ik ze het meest? Moet ik vooral voorbeelden laten zien? Zodat ze lekker hun eigen...

Optimaliseer je aanbod

Optimaliseer je aanbod

Mensen reageren soms heel verbaasd als ze horen hoeveel marketeers en businesscoaches ik volg. Want inderdaad, ik zie in hun mails en acties complete stappenplannen langskomen en ja, soms erger ik me er ook wel eens aan. Maar in mijn visie is stilstand achteruitgang....

Beschrijf jij de tent of de vent?

Beschrijf jij de tent of de vent?

Vorige week gaf ik een interactieve presentatie in een netwerkgroep, samen met Jolanda Wicherson, businesscoach uit Emmeloord. Ik wilde (natuurlijk) direct de diepte in, sterker nog, ik was het liefst direct gestart met het geven van feedback op al die individuele...

Zo vind je jouw USP’s

Zo vind je jouw USP’s

Ben jij ook zo iemand die de ander liever zelf iets laat ervaren, dan dat je het uitlegt in woorden? Ben je wel eens gebeld door een journalist? Of een redacteur van één of ander televisieprogramma, event of speciaal jubileumblad? Iemand die een vaag idee...

Meer tips in je mailbox