Zei ik het echt hardop? ‘Je hebt geen website nodig’?
Wow. Dit klinkt alsof de slager zegt dat je geen vlees moet kopen.

Maar ik zei het echt.
Het is ook waar. Hoe fantastisch ik ook een goede, complete, mooie website vind als marketingmachine en basis voor je hele bedrijf… je hebt m niet per se nodig.

Het enige wat je nodig hebt: is één product of dienst die je promoot op één steengoede pagina.

Echt. Als je gaat kijken zie je dat talloze (snelle, wilde en jonge – ) ondernemers dat zo doen.

  • Bedenken.
  • Maken.
  • Lanceren.
  • Blijven promoten.

En katsjing… de kassa gaat open!

Ondertussen heeft die ondernemer een tweede product bedacht, gemaakt, gelanceerd en gaat dus ook Kassa 2 open.
Hatsekiedee!

Dat spelletje kun je eindeloos herhalen.

Er zijn ondernemers die het zo doen, op een haast webshop-achtige manier.
Maar het kan ook met online cursussen, als je eerst alleen diensten verleende maar eigenlijk net zo goed een klein stuk van die dienstverlening kunt vermarkten als instapservice.

Je kunt er dus voor kiezen om pas dan, als die kassa 1 en 2 dan eerst maar braaf hun geld binnenbrengen, de website alsnog compleet maken.

  • Goede homepage voor de betrouwbaarheid.
  • Mooie contactpagina voor de service.
  • Een ijzersterk verhaal op de Over Ons pagina om je merk veel breder neer te zetten, echte ‘branding’.

Maar feit blijft staan: alleen die ene salespage, zo’n lange, vol met details en verleidingstechnieken, maar ook bomvol feiten, informatie en bewijs, die IS voldoende om een product te kunnen verkopen.

Wil je die ook? En spreekt dat systeem jou stiekem ook wel heel erg aan?
In één goede sparsessie zetten we de basis neer voor een ijzersterke, originele en super smeuïge salespage. Kijk maar eens op mijn website.