Gratis website tips?
Samen Bedenken van je inhoud
!
In één dag of een 3-daagse alles klaar
Een spardag met mij gaat over je aanbod en dat wat jij anders doet. Omdat we dat zo moeten omdraaien dat het interessant is voor je lezer. Meer pit, smeuïg zonder trucs, veel meer jóuw verhaal en dat van je klant. Dat werkt: beter dan welke blauwdruk of template dan ook.
Voor je website
Je website is de basis. Als daar de goede dingen staan in een logische volgorde en lekker to the point, gaan mensen boeken, bellen of inschrijven. Scheelt veel gebel en veel overbodige vragen. En: de snelle klanten komen direct tot zaken.
Voor je strategie
Strategisch moet het kloppen. Of je nu wel of niet met een weggever werkt of social media inzet. De stapjes moeten klein genoeg zijn en de logica zo smeuïg dat mensen voor jou kiezen omdat bij jou alles klopt en je aanbod super helder is. Daar help ik mee.
Funnel of socials
Ja, ik doe ook LinkedIn teksten en opvolgmails voor je funnel. Omdat het ook daar gaat om de opbouw en de inhoud van de boodschap. Zodat je niet pusht maar wel je aanbod kunt doen. Dit moet je zelf doen, maar we kunnen het samen bedenken.
Kies maar, 1 of 3 dagen?
Sommige klanten verwerken na een spardag zelf alles in Word en zetten het dan in hun website. De meesten kiezen de luxe van een driedaagse: het sparren is dan net zo uitgebreid, maar daarna werk ik het netjes voor je uit. Binnen drie dagen heb jij dan de teksten om hoppakee door te schuiven naar je webbouwer.
Zonder correctierondes, want de tekst die je krijgt is ‘all yours’ en de hoofdlijn hadden we samen bepaald, dus dat matcht. En op de achtergrond ben ik heus nog wel even standby… geen zorgen.
- 1:1 sparren, schrijven en structureren.
- Bij mij op kantoor; licht, ruim, zonder afleiding.
- Van 10 – 14 uur in één flow en buiten de files.
- Inclusief koffie/thee en lunch.
- Prijs € 747,- excl. btw.
- Met uitwerking € 1.494,- excl btw.
- Gratis en ruim parkeren voor de deur.
“
Dit appte Marja: “Ik had al funnels maar jouw input voor mijn brochure en die salespage zijn zóveel aansprekender, wil jij ook helpen met een nieuwe funnel? Met datzelfde concrete?”
“
En dit zei Sylvia over mij:
‘Concepten? Maar maken we het dan wel af, vroeg ik me af?’
‘Maar daarin ben je dus briljant. Dat eerste vel was meteen een hele nieuwe homepage. En eigenlijk kwam ik voor de landingspagina’s en de opvolgmails eromheen. Deels stond dat al, maar de call to actions waren niet goed. Dat wist ik, maar het is bizar hoeveel meer details jij eruit pikte om te verbeteren. Wat ik ook absoluut even wil zeggen: de manier waarop jij het afstemt op mij is bizar goed. Je blijft weg van algemeenheden. En doordat je het mij laat uitspreken, word ik me ineens bewust van datgene hoe ik het werkelijk wil zeggen. Ik ben zo blij dat Laura me naar jou heeft verwezen!’
Nog even dit
Voor als je nog twijfelt…
De spardag is mijn corebusiness. Het samen bedenken, daarin zit mijn kracht. Ik ben een halve businesscoach, maar het verschil is dat ik het direct betrek op jouw teksten. Klanten komen meestal eerst voor hun website, de basis. Vaak later nog eens voor LinkedIn. En als blijkt dat het werkt, vinden ze het toch wel handig dat we ook een funnel maken met écht goede e-mails. Dan boeken we gewoon nieuwe spardagen, of je komt naar één van de andere opties: en uitwerkdagen. Maar ik heb meer:



















