Zit je hoofd vol?
Met een plan kom je verder
Voor structuur en een kickstart
Soms blijf je hangen of steeds opnieuw opstarten. Het is jou al niet duidelijk waar je heen wilt, althans, je weet juist precies wat je wilt, maar tijdens het schrijven komt alles op één hoop. Een dagdeel met mij helpt je aan een gedegen strategie. Of je hebt je teksten al af en we zetten samen de puntjes op de i.
Logisch
Als je denkt vanuit de klant wordt het zoveel helderder. Elke pagina heeft een eigen doel en inhoud. Als we die uitstippelen, wordt schrijven stukken gemakkelijker.
Flexibel
Sparren kan vóór of na jouw schrijven. Samen redigeren is ook een optie, zodat je naar huis gaat met bijna perfecte teksten en de wetenschap hoe het wél moet.
Motiverend
Helderheid is motiverend. Je kunt véél sneller beginnen, houdt vast aan je schrijfplan of geeft een veel betere briefing aan je webbouwer. Nu investeren is straks pure winst.
bedrijfsreportages
Communicatiebureaus
Vakbladen
procent interesse
NIET ALLEEN DE TEKST MOET KLOPPEN.
HET TOTAALBEELD, dat BEPAALT het succes
Wat gaan we doen?
In één dagdeel bepalen we je strategie en structuur voor je website. Een goede flow, originele USP’s, de basis voor je SEO-zoekwoorden en de verleidelijke details die het verschil gaan maken.
Met je actielijst en schetsen ga je zelf verder, of je instrueert je webbouwer. Zo houd jij de regie, wordt je profiel veel sterker dan je concurrenten en krijg je jouw bezoekers in beweging. Veel klanten twijfelen over zo’n sparsessie, maar na afloop zijn ze altijd zo opgelucht dat ze dit hebben gedaan.


Wat levert zo’n sparsessie op?
Rust in je hoofd. Focus op je klanten. En een veel betere communicatie met je eigen team.
Omdat jij weet hoe je het wilt hebben, en waarom, kun je grote stappen nemen.
In één keer een goed concept.
Daarna in één correctieronde bijschaven.
Dat scheelt jouw tijd, en je vormgever uren. Snel en goed gaat prima samen, als die basis er maar ligt.
Waarom bij mij?
Je huurt mij in omdat ik al jaren niets anders doe dan het mixen van marketing, psychologie, online verleiding en pure informatie.
Het schijnt dat ik goed ben in uitleggen. Pittig, dat wel. Hoog tempo. Geen blad voor de mond.
In mijn rugzak zit 23 jaar ervaring. Héél veel gesprekken met CEO’s en ondernemers. Dat merk je. Ik sta er soms zelf versteld van bij hoeveel bedrijven ik al een kijkje in de keuken heb mogen nemen. En je weet het: de beste ideeën zijn kruisbestuivingen uit compleet andere branches?!

Laten we sparren. Bijsturen. Of zelfs herschrijven. In één dagdeel kun je een wereld van verschil maken.
Dit zeiden eerdere klanten:



