Laat jij je website versloeren? Willens en wetens? Weet je best dat je website achterop raakt, maar ben je te druk met klanten om je er écht in te verdiepen?
Zeker als je bedrijf goed draait, kan het onderhouden van de website er wel eens bij inschieten. Het loopt toch? Jazeker, nóg wel! Maar echt, uitstel is je grootste vijand. 

Ik ontmoet veel ondernemende professionals die in hun dagelijks werk daadkrachtig zijn, allround en echte doorzetters. Deze ondernemers kunnen veel zelf. Ze hebben ook genoeg inzicht, en vaak al een aantal teksten klaarliggen.
Maar ze hebben ook dusdanige volle agenda’s dat het er toch steeds bij inschiet om te schrijven waardoor hun website al maanden klaarstaat, maar nog steeds niet is gevuld met teksten.
Dus pas op!
Want als jij dit herkent, ben je misschien zo’n ondernemer die echt kwaliteit wil op zijn website, maar die in de tussentijd een website heeft die steeds verder van die kwaliteit afstaat.
Omdat jij je door-ontwikkelt en je website nou eenmaal niet je prioriteit heeft.

Herken je dat?

Waarschijnlijk heb je dan al vaker gedacht aan het uitbesteden van je tekst.
Of je hebt er zelfs ervaring mee.
Dan merk je dat het fijn is als de tekstschrijver jouw basis intact laat en alleen even taalkundig de rode pen hanteert, sommige zinnen wat lekkerder laat lopen, of een mooie verbinding maakt. Het was jouw tekst, en het is jouw tekst gebleven. Klinkt goed, voelt goed.
Maar…. De meeste ondernemers die bij mij komen, hebben dit bovenstaande al eens doorlopen. En het voelde wel goed, maar het leverde zo weinig op. Aan klanten, opdrachten, telefoontjes.

Niet zo gek.

Schrijven voor een website is iets anders dan het schrijven van een folder.

En bovendien: mijn klanten dachten ook dat ze wisten wat hun sterke punten zijn. Maar ze slaan de helft over (ze denken dat dat normaal is in hun branche) of ze noemen punten die veel te oppervlakkig zijn. Denk aan termen als ‘Betrouwbaar’ en ‘Klantgericht’.
Als ze goed hadden gekeken, hadden ze gezien dat hun input vol gaten zat. En is het dus geen wonder dat de output, ondanks de tekstschrijver erbij, ook wat mager is uitgevallen.

Tip: Vind je het belangrijk dat je website past bij jou en bij je bedrijf en wil je geen gladde teksten kopiëren? Zorg dan dat je écht weet wat jouw aanbod bijzonder maakt, en verdiep je in de psychologie van een goed opgebouwde website. Of vraag hulp van een gespecialiseerde tekstschrijver. Dat kost je extra budget, maar levert je juist die meerwaarde op de teksten die je nu al hebt. En je hebt misschien maar één grote opdrachtgever nodig om het terug te verdienen, dus je kunt maar beter zorgen dat je indruk maakt op ook die ene lezer…
Volgende week ga ik in op de verschillende opties om je website te verbeteren. Anno 2017 zijn de traditionele keuzes namelijk helemaal niet meer zo vanzelfsprekend…

Kun je niet wachten en wil je NU beslissen wat je gaat doen om je website naar een hoger plan te tillen. Dan vind je hier alvast de Pdf die ik heb gemaakt om je te helpen met beslissen…