Jantina Hakvoort was als presentatie- en stemtrainer vooral gericht op groepen, en zelfs een groepstraining ‘for women only’. Haar site zag er geweldig uit, maar toen ze besloot dat ze ook de zakelijke markt en de typische mannenbedrijven wilde uitdagen om hun performance te verbeteren, moest alles opnieuw.
Gelukkig kende ik haar al, we hadden eerder sparsessies gehad voor LinkedIn berichten en ik was gasttrainer geweest in een stuk over Storytelling. Nu zijn we gaan puzzelen met haar verhaal. Wat is wél relevant voor de nieuwe doelgroep en wat niet? En met welke woorden schrikken we de mannen af, hoe kunnen we neutraler zijn en toch zo specifiek dat het nog steeds bij Jantina past?
Ik moet zeggen: Jantina wil alles perfect. En dus is er best nog even heen en weer gemaild over sommige stukken tekst. Het fijne van het sparren is wel dat we het sámen bedenken. Dat geeft mij meer grip. Maar maakt het het ook mogelijk voor Jantina om achteraf toch bepaalde dingen te veranderen. Tijdens het sparren maakte ze keuzes… maar die keuzes hoeven niet definitief te zijn.
De site is inmiddels bijna af. Ik voeg haar vast toe aan portfolio. Als je wilt weten hoe haar definitieve site eruit ziet, klik maar even door onderaan deze pagina. De fotografie en vormgeving zijn net zo doordacht als de teksten!
Wij gebruiken cookies om jouw privacy te beschermen en je een betere gebruikerservaring te bieden.