Lammert van der Kooi was als franchisenemer met handen en voeten gebonden aan de profilering van VHM Makelaars. Hij had een keurige website, er was alleen weinig van hemzelf terug te vinden. Hij had het gevoel dat dat anders kon… en dat bleek ook. Samen met hem verving ik de cliché-teksten die alle makelaars kunnen gebruiken, voor specifieke dingen over Lammert. We voegden video’s toe en een uitgebreide pagina ‘over ons’. Ik weet nog dat we twijfelden: wie leest dat nou? Nou… veel mensen! Ineens kreeg Lammert veel meer telefoontjes van mensen die geen offerte vroegen, maar direct zeiden: wij willen met jou ons huis verkopen, of een nieuw huis zoeken. De website kreeg ondersteuning in de vorm van wekelijkse berichten op social media. Daardoor groeien het aantal websitebezoekers nog steeds, het aantal volgers is prachtig en vooral die concrete vervolgopdrachten zijn het bewijs dat marketing ook in een franchiseketen een eigen geluid mag hebben.
Wij gebruiken cookies om jouw privacy te beschermen en je een betere gebruikerservaring te bieden.