Gepubliceerd
Tips over je website, je marketing, consumentenpsychologie, vormgeving, fotografie en irritante of juist vrolijke voorbeelden van wervende websites, die vind je hier.
7 punten om direct te verbeteren
OEPS. Je website nét niet goed genoeg? Je website is mooi. Prachtig! Alleen, je had gehoopt dat deze je meer klanten zou opleveren. Hij kan dus beter, blijkbaar. Maar HOE? En waar moet je beginnen? Check dit. Top 3 punten die je in orde MOET hebben om te scoren: Als...
Vier toverwoorden voor je website
De perfecte website bestaat niet. Dat wist je wel. Hij kan perfect lijken… op het moment dat je oplevert. Maar eigenlijk weet je dan al dat er érgens nog foutjes in zitten. En ik schrik zelf elke keer weer als ik een halfjaarlijkse opschoonbeurt doe… hoeveel moet er...
Dit moest ik niet opschrijven…
Dit is wel bijzonder. Een nieuwe klant heeft een gelikte website. Drie prachtige producten. Ze verdient als een tierelier. En ze heeft een groot deel online én een goed team om zich heen, dus ze spendeert haar tijd precies aan de dingen die ze echt wil doen. Die goede...
Lees je de woorden of het verhaal?
Soms is het moeilijk om kritisch te zijn over mijn klanten. Maar het opent wel je ogen. Dus dit blog is… tja… best pittig. Over hoe jij reageert als je tekstschrijver de conceptversies presenteert. Doe er je voordeel mee. Bottom line: Lees je de woorden of lees je het...
Hoe vaak is handig?
Deze vraag hoor ik zo vaak. ‘Hoe vaak moet ik mijn klanten mailen? En mijn bijna-klanten? En hoe vaak en hoeveel plan ik de opvolgmails nadat iemand mijn e-book download?’ Ik geef je daarom even een kijkje bij mij in de keuken. Een kijkje waardoor bij jou misschien...
Zo wordt je marketing ‘cheesy’
Ik heb de afgelopen maanden glutenvrij gegeten. En lactosevrij, wat het best ingewikkeld maakte. Maar Facebook wist dat dus ook. Hoe dat werkt, snap je beter als je de docu “The Social Dilemma’ hebt gezien op Netflix. Afijn, dat merk je omdat je ineens opvallend veel...
Dit is toch zo zonde
Met één opmerking legde hij een complete branche bloot. Allemaal ondernemers die hun toko draaien. Met meer of minder succes. Maar als het niet draait, weet hij waar het door komt. Want mijn zoon (onze zoon, sorry) is inmiddels 16-en-een-half. En dat betekent dat je...
Waarop letten bij kiezen van een weggever
E-mailmarketing werkt hartstikke goed om een know-like-trust verbinding aan te gaan met onbekende mensen. Maar… Die mailtjes kun je pas sturen als iemand zijn mailadres aan jou geeft. En dat doen mensen niet makkelijk. Behalve. Als jij iets aan ze wil opsturen. Per...
Hand op de knip? Kom nou!
Ik hoor het zoveel mensen zeggen: het is Corona tijd, mensen houden de hand op de knip. Is dat echt zo? Of is het wat jij ziet? Ik zie andere dingen namelijk. En ik hou mezelf ook anderen dingen voor. Ik rammelde er even snel een blog uit. In de hoop je te inspireren,...
Meer tips in je mailbox