Gepubliceerd
Tips over je website, je marketing, consumentenpsychologie, vormgeving, fotografie en irritante of juist vrolijke voorbeelden van wervende websites, die vind je hier.
Lees je de woorden of het verhaal?
Soms is het moeilijk om kritisch te zijn over mijn klanten. Maar het opent wel je ogen. Dus dit blog is… tja… best pittig. Over hoe jij reageert als je tekstschrijver de conceptversies presenteert. Doe er je voordeel mee. Bottom line: Lees je de woorden of lees je het...
Hoe vaak is handig?
Deze vraag hoor ik zo vaak. ‘Hoe vaak moet ik mijn klanten mailen? En mijn bijna-klanten? En hoe vaak en hoeveel plan ik de opvolgmails nadat iemand mijn e-book download?’ Ik geef je daarom even een kijkje bij mij in de keuken. Een kijkje waardoor bij jou misschien...
Zo wordt je marketing ‘cheesy’
Ik heb de afgelopen maanden glutenvrij gegeten. En lactosevrij, wat het best ingewikkeld maakte. Maar Facebook wist dat dus ook. Hoe dat werkt, snap je beter als je de docu “The Social Dilemma’ hebt gezien op Netflix. Afijn, dat merk je omdat je ineens opvallend veel...
Dit is toch zo zonde
Met één opmerking legde hij een complete branche bloot. Allemaal ondernemers die hun toko draaien. Met meer of minder succes. Maar als het niet draait, weet hij waar het door komt. Want mijn zoon (onze zoon, sorry) is inmiddels 16-en-een-half. En dat betekent dat je...
Waarop letten bij kiezen van een weggever
E-mailmarketing werkt hartstikke goed om een know-like-trust verbinding aan te gaan met onbekende mensen. Maar… Die mailtjes kun je pas sturen als iemand zijn mailadres aan jou geeft. En dat doen mensen niet makkelijk. Behalve. Als jij iets aan ze wil opsturen. Per...
Hand op de knip? Kom nou!
Ik hoor het zoveel mensen zeggen: het is Corona tijd, mensen houden de hand op de knip. Is dat echt zo? Of is het wat jij ziet? Ik zie andere dingen namelijk. En ik hou mezelf ook anderen dingen voor. Ik rammelde er even snel een blog uit. In de hoop je te inspireren,...
Als je dit toch eerder had geweten…
“We werken als coaches en therapeuten vooral met de binnenkant van onze klanten. Als het over onze praktijk gaat dan zijn we echter vaak alleen maar met de buitenkant bezig. Ons logo, de foto’s, de stoelen in je kamer.” Citaat uit een geweldige nieuwsbrief van...
Hoe blijf je aantrekkelijk? Zo dus!
Tjee, wat verandert de wereld nu snel. Fletcher stuurde vandaag deze mail rond, over dat hun hotels weer open zijn. Waarom mail ik je dit? Jouw bedrijf is misschien ook wel gewoon open, online in plaats van live of met de nodige aanpassingen, zo snel mogelijk weer. Je...
Monsterblogs, zo werkt het
Schrijf je blogs? Dat zijn artikelen die je schrijft voor je lezer. Met advies, tips en uitleg en dus altijd informatie die super interessant is voor jouw lezer. En het is vooral NIET jouw verkooppraatje. Je publiceert je blog op je website. Als je in Wordpress werkt;...
Meer tips in je mailbox