Gepubliceerd
Tips over je website, je marketing, consumentenpsychologie, vormgeving, fotografie en irritante of juist vrolijke voorbeelden van wervende websites, die vind je hier.
Geen website nodig?
Je hebt geen funnel nodig. Je hebt geen social media nodig. Lees jij ze ook zo vaak, dit soort harde beweringen? Ze brengen mij vaak compleet aan het wankelen. Ik schrik, ik ga klikken, ik race als een idioot door de tekst en zelfs als dan blijkt dat er niet zoveel...
Schijn bedriegt
Het was bouwvakvakantie. Het pand waar ik mijn kantoor huur leek nagenoeg leeg. De weg hierheen was leeg. Het parkeerterrein was leeg. Dat voelde gek maar ook wel lekker, moet ik zeggen. Alsof het bevestigt hoe vrij ik ben dat ik zelf bepaal of ik wel of niet werk…...
Nieuw bedrijf
Ik heb een nieuw bedrijf. Iets totaal anders. Dat heb ik namelijk elke week. Maar wat heb jij daaraan? Dat realiseerde ik me nu ineens. Dat ik de ene week NLP-trainer ben, de andere week traumatherapeut. Deze week ben ik couturier van exclusieve dressuurjassen. En...
Zo gaat dat
Dit werd geplaatst, over mij. En als je verder leest, dan snap je wat er gaande was: “Meta heeft me afgelopen maandag het hemd van mijn lijf gevraagd, doorgevraagd, geluisterd, weer gevraagd, geluisterd, verhelderd, etc. Een heerlijke dag met werken aan mijn bedrijf...
Ze was er klaar mee
Dit ene ding is dus wél nodig als je stappen wilt zetten. Bijvoorbeeld met je SEO. Ze was er wel klaar mee, zei ze. Schrik! Met mij? “Nee. Met dat hele zelf-doen-gedoe. Ik wil niet meer zelf bouwen en zelf schrijven aan die website”. En vervolgens ontstond er een heel...
Hoe dom was dit
Hoe dom was dit? Ik wilde me wel bewijzen. Voor iedereen, inclusief mezelf. Mijn eigen marketingboodschap nog scherper maken. Appeltje eitje toch? Nou.. dat liep anders. Ik was natuurlijk wel snel. Want mijn eigen marketing doe ik er meestal toch 'even tussendoor'....
Mensen die vragen …?
Als Kees me dit kantoor niet had aangeboden, was ik hier nu geen vaste huurder geweest. Als ik een winkel inloop, ben ik zó weer weg als er niemand is die vraagt of ze me kunnen helpen. Als een bedrijf niet terugbelt als ik zelf vergeet te reageren op een offerte, dan...
Zo ben je toch uniek
Jouw website gaat pas voor je werken als alles klopt op je website. Daarom schrijf ik voor je, maar bedenken we het samen en nemen we ook de strategie, structuur en je ideale klant mee in het verhaal. Zo wordt je website niet alleen uniek maar vooral authentiek en dát is waar je klanten voor komen!
Dit doen mannen anders
Ik weet het, het is niet netjes om mannen of juist vrouwen over één kam te scheren. En toch doe ik het hier. Omdat ik denk dat je er iets mee kunt. En daar gaat het om hé, in de marketing: ‘what’s in it for me?’
Meer tips in je mailbox