Gepubliceerd

Tips over je website, je marketing, consumentenpsychologie, vormgeving, fotografie en irritante of juist vrolijke voorbeelden van wervende websites, die vind je hier. 

Welke prijs ga je vragen?

Welke prijs ga je vragen?

Wat mag je dienst kosten? Bij het maken van een website hebben we het altijd over je aanbod, je diensten of je product. Ook over de prijs, en of je die noemt, en wáár. Daar las ik iets leuks over. Want ik merk dat ondernemers vaak toch twijfelen over die prijs. Ze...

Wanneer button of link?

Wanneer button of link?

Button of linkje? Niet je webbouwer bepaalt dat , maar jij als ondernemer. Kijk wat je eigenlijk doet op je website, ook al is die hagelnieuw. Korte uitleg? Een button is echt zo’n knop op je website. Lekker opvallend, contrasterend kleurtje, en heel fijn om op te...

Informeren helpt niet

Informeren helpt niet

Informatie is geen kennis. Dat klinkt keihard en raar uit de mond van een tekstschrijver. Een websitetekst is toch juist een middel om te informeren? Ik zie veel ondernemers heel véél informatie bieden, of juist heel weinig. Maar waarom? Met heel weinig informatie...

Zo word je onderscheidend

Zo word je onderscheidend

Een van de grootste problemen die ik van ondernemers hoor, is: ‘hoe word ik onderscheidend?’ Even één ding: je wordt het niet, je bent het al. Alleen: hoe profileer je jezelf dan optimaal? Want het punt is wel,dat vooral al die coaches en trainers ook wel zien dat zij...

Engelstalig ja of nee?

Engelstalig ja of nee?

Engelstalig of niet, dat vind ik eigenlijk nooit zo interessant. Wat ik wel interessant vind, is welke associatie het oproept. Veel ondernemers denken lang na over hun logo en hun bedrijfsnaam. En als die eenmaal staat, ben ik er geen voorstander van om álles weer...

Waarom ik bots met een bot

Waarom ik bots met een bot

Jeetje. Als test vraag ik GP Chat even om een artikel te schrijven over de vraag hoe je ervoor zorgt dat je teksten lezen alsof je ze zelf geschreven hebt, origineel en authentiek, speciaal voor zelfstandig ondernemers die zelf hun marketingteksten schrijven. Ik krijg...

4 dingen waar je GP Chat wél voor wilt gebruiken

4 dingen waar je GP Chat wél voor wilt gebruiken

Als copywriter kan ik goud geld verdienen als ik in recordtijd een enorme bult blogs, nieuwsbrieven en emails zou produceren voor mijn klanten. Met GP Chat kan dat. En toch doe ik het niet. Heb er - uiteraard! - wel mee geëxperimenteerd. Juist de betaalde trainingen...

Verschil tussen marketing- en gewone tekst

Verschil tussen marketing- en gewone tekst

Weet je dat er verschil bestaat tussen gewone goed geschreven teksten en marketingteksten? En weet je ook waarom je op je website absoluut die marketingteksten wilt gebruiken? Lees dit blog en pas je eigen tekst aan, als je klanten wilt werven tenminste! Gewone...

Video, tekst of webinar; wat werkt beste?

Video, tekst of webinar; wat werkt beste?

Marketing en promoties…. Wat een keuzes! Werkt video nu het beste? Of tekst? Of een webinar? Hoe maak je die keuze? Wanneer doe je het nu goed? Bottom line: je doet het goed als je er zelf blij van wordt, zodat je zelfvertrouwen uitstraalt en alles wat je doet, de...

Meer tips in je mailbox