Gepubliceerd
Tips over je website, je marketing, consumentenpsychologie, vormgeving, fotografie en irritante of juist vrolijke voorbeelden van wervende websites, die vind je hier.
Je eigen site is het moeilijkste wat er is!
Afgelopen week zat ik er even doorheen. Ik was aan de gang gegaan met nieuwe pagina’s op mijn website en het was één grote chaos geworden. Tegelijk moest en zou ik van alles ontwikkelen, lanceren en promoten, want al die activiteiten verkopen...
Hoe voorkom je dat je mails irritant worden?
Active Campaign. Ik kocht laatst een pakket met uitleg over dit systeem en ik moet nog steeds aan de eerste video beginnen. Want voordat ik de voordelen allemaal had uitgespit en mijn eigen mails had aangepast, kreeg ik diverse nieuwsbrieven...
Noem je probleem of je oplossing?
Op de een of andere manier trek ik ze altijd aan: ondernemers die wel aan marketing willen doen, maar die vooral niet het hele rijtje van de marketinggoeroe’s willen afwerken. Ze willen niet te gladjes overkomen, niet écht verkopen en zeker...
Hoe voorkom je dat je schreeuwerig wordt?
Veel ondernemers zijn bang om schreeuwerig over te komen. Ze willen geen grote beloftes doen en van alles roepen over wat zij bereikt hebben. Maar jezelf blijven en je eigen pad volgen heeft ook risico’s. Je loopt het risico dat als je ‘zomaar’...
Wat ik ontdekte over energiewoorden
Bij een goede coach kunnen er in één middag allemaal kwartjes tegelijk vallen. Ken je dat? Ik had het begin deze maand, bij Selma Foeken. In het vorige blog had ik het ook over haar. We deden onder meer een oefening met kernwaarden, ken je die?...
Hier schrok ik me echt rot van
Afgelopen maandag zat ik bij Selma Foeken in Driebergen, op een inspiratiemiddag voor ondernemers die hun talent willen verzilveren. Maar ik zou bijna afzeggen. Want een paar dagen ervoor verstuurde ze een blogartikel met de titel: verkoop jij tijd of kost je tijd? Ik...
Durf jij te vragen?
Kijk eens op je website. Hoeveel pagina’s beginnen met een vraag? En in welke pagina’s heb je vragen verwerkt in een opsomming? Vragen stellen kan héél verleidelijk zijn. Maar ook best riskant. Een vraag vráágt, bijna letterlijk, om door te...
Waarom vertelt je webbouwer dit niet?
‘Wát een intensieve dag’, zuchtte mijn klant gisteren na een Verbeterdag met mij. ‘Maar er is één ding wat ik niet begrijp. Waarom vertelt mijn websitebouwer me dit niet?’ Hier lees je wát mijn klant bedoelde, en mijn idee over het waarom. Plus...
Hoe vind je een goede tekstschrijver?
Een goede copywriter kopiëert, letterlijk. Hij of zij schrijft namelijk op wat jouw klanten zeggen. Precies zoals het verteld is, je klanten zouden zweren dat ze het zo verwoord hebben. Dát is ook de bedoeling. De potentiële klant, de lezer...
Meer tips in je mailbox