OPGELEVERDE WEBSITE:

Linda mennen bedrijfskundig advies

Linda had nog niks toen ze bij me kwam. Ja, een rugzak vol levenservaring, een eerder eigen bedrijf en heel veel interim ervaring met cijfers en financiële overzichten. Dat moest gezamenlijk een nieuw eigen bedrijf worden, maar hoe dan?

Op verzoek van mij nam Linda haar vormgeefster mee tijdens de intake. Met zijn 3-en hebben we eerste de structuur opgezet en gekeken welke diensten ze wilde aanbieden. De methodiek van Linda had ze al heel mooi bedacht: GRIP. Maar die methodiek is nooit datgene waarvoor je klant voor jou kiest, dus hebben we het aangevuld met concretere dingen zoals de ervaring en de rol van Linda zelf. Niet voor niets gaat de eerste button op de homepage dus door naar de pagina over Linda zelf. Veel van haar bezoekers komen via via, en willen dus weten welk vlees ze in de kuip hebben.

Een persoonlijke pagina kan prima gebruikt worden om ook nog dingen te vermelden die belangrijk zijn voor je dienst. Kleine toevoegingen zoals de zinsnede ‘Ik werk ook buiten kantooruren, start de dag gerust al om 7 uur’, die schetsen toch een heel ander beeld dan dat er op Google alleen te vinden valt dat je bedrijf open is van 9-17 uur. Natuurlijk kies je dat niet toevallig. Linda’s leukste klanten zijn geen CEO in een Cadillac maar zijn hardwerkende directeur/eigenaren, vaak in een familiebedrijf of productieomgeving waar ze soms ook nog half zelf op de werkvloer staan.

Voor alle andere verzoeken: