OPGELEVERDE WEBSITE:

Tulalife

Martine Keukenkamp had al een enorme staat van dienst, met een bewezen online programma en tienduizenden leads op haar mailinglijst. Haar bedrijf ging als een trein en ze had een heel team om zich heen verzameld voor alle technische en tekstuele ondersteuning. Toch kriebelde het bij Martine. Ze wilde eigenlijk een  nóg leukere klant bedienen. Nóg meer uit haar bedrijf halen. Het online stuk leverde een leuke boterham op, maar ze wilde meer doen op het coachingsvlak voor de mensen die er 300% voor wilden gaan, net als zijzelf. Daarom gingen we er samen voor zitten. Namen we alle teksten door. Haalden we alles eruit wat te plat, te cliché en te algemeen was. En scherpten we het coachingsaanbod flink aan. Ondertussen bleek het een privétraining te worden waarbij Martine en ik samen uitplozen welke woorden en invalshoeken nu wél bij die 300%-klant passen, en welke ze beter weg kon laten uit haar communicatie. Gave klus en helemaal in mijn straatje; gezonde voeding!

Voor alle andere verzoeken: