Zelf je marketingteksten schrijven?

Niet omdat je het wilt,
wel omdat het werkt!

Ga jij de strijd aan

Met je conversiekillers?

Ooit gemerkt dat je website nauwelijks verkoopt? Dat je keer op keer een nieuw design en nieuwe foto’s laat maken omdat het zo tegenvalt? Heb je al eens een tekstschrijver ingehuurd en scoorde je website nóg niet?

Logisch.
Niemand snapt beter wat jouw bedrijf inhoudt dan jij…..
Maar jij bent geen schrijver. Een copywriter gooit er dan wel zo’n fijn smeuïg sausje overheen, maar heeft jou wel nodig om mee te sparren. Dat kost tijd… maar als het toch tijd kost… dan kun je het toch net zo goed zelf doen?!

Zelf doen loont

Je website doet het nooit alleen. Dat weet je. Zelfs rondom een super-site is er altijd een raderwerk bezig van social media, SEO en marketing & PR. Je wilt reuring in de tent, klandizie!
Want waar beweging is, komt ruimte om te scoren.

En tegelijk is die beweging het risico… 

Want je website kan nog zo mooi zijn: 
als je advertenties de plank mis slaan…
Of je koppen staan vol met clichés…
Of je aanbod is véél te vaag gebleven… 

Dan komt er geen hond je site bekijken.

Roep je steevast het verkeerde in je opvolgmails?  
Dan haken die enthousiaste lezers af voordat ze echt klant zijn geworden.

Goede tekst is cruciaal voor je conversie. 

En ik kan je niet leren om een roman te schrijven, maar met mijn makkelijk te implementeren tips maak jij van jouw doorsnee teksten ineens toch de marketingteksten die wel voor klandizie zorgen.

“Alle teksten tellen mee. Zorg dus dat je alles scherp hebt”

Wellicht is het

Niet voor iedereen

Hoe weet je of dit iets voor je is? Dat ligt iets gevoelig. Want in jouw ideale model werk jij waarschijnlijk alleen met je klanten en besteed je al je marketingcommunicatie uit.
Maandelijks zit je met je team om tafel en bespreken jullie lanceringen, acties en promoties in de rode daad van het verhaal. Real Storytelling. Prachtig! Je kunt mijn training volgen zodat je je team nog beter kunt inspireren, maar eigenlijk? Echt nodig is het niet. 

Hoe gaat het vaak?

In de dagelijkse werkelijkheid zijn veel ondernemers nét te klein voor zo’n intern team.
Of ze houden iets te graag zelf de touwtjes in handen. 
Dan is het handig om toch te zorgen voor dat uniforme verhaal.
Leren wat je wel en niet moet zeggen, en waar en hoe.
Inclusief smeuïg sausje en een vleug humor. 

Reviews

Deze ondernemers gingen je voor

''In mijn eentje kwam ik er niet uit en uiteindelijk werd het na een telefoontje met jou zelfs het online programma, terwijl ik best een hekel heb aan al die online cursussen. Het grappige was dat het hele verhaal waar ik zo mee stoeide, eigenlijk heel snel zichtbaar werd. Daarna waren de teksten er ook zomaar. Het was fijn dat ik zelf de regie had, en de investering vind ik achteraf een heel redelijk bedrag. Ik heb nu helder waar ik voor sta en waarin ik me onderscheid, en ik kan het ook verwoorden. Dat geeft rust, ik hoef niet meer te switchen voorlopig. Heerlijk.''
Driek de Wit
Loopbaan- en stresscoach @Roermond
''Ik heb je commentaar net even vluchtig doorgefladderd, hier kan ik zeker wat mee! Een aantal dingen die onder water al klaar stonden zaten hier en daar al in deze richting, maar kunnen nu nog scherper. Nogmaals dank voor je input. Echt een kadootje!''
Hilde
“Wat ben je toch een schat! Ik moest zó lachen; het was nl precies waar ik al weken mee liep en waarvan ik vond dat het véél meer moest zoals jij dat hier feilloos beschrijft. Ik moet echt keuzes maken in wel/geen banner, hoe de pagina's in te delen etc. Er zijn behoorlijk veel mogelijkheden (die ik natuurlijk ook allemaal leuk vind 😂 ). Lieve Meta, dank je wel voor je (h)eerlijke kritische blik op mijn site. Ik ben er echt blij mee!! Het geeft me een super stimulerende motivatie om dóór te gaan.”
Carry
EEN SUPERSNELLE SCHRIJFTRAINING

Denk je eens in hoelang jouw voordeel zal voortduren:

Je zult voortaan moeiteloos die lekkere copywriter details toevoegen aan elke tekst die jij de wereld instuurt.
Oude clichés spoel je door het toilet en jouw topwoorden liggen voor op je tong bij alles wat je communiceert.
Je zult merken, dan verloopt zelfs een offertegesprek ineens heel anders. Plus je voorstelronde bij de BNI. En je bericht op LinkedIn. En al die mailtjes aan je volgers.

Deze drie modules doorloop je zonder dat je website eerst drie maanden offline moet:

Het programma

De voorzet

Waarin je begint met je structuur zodat snelheidsduivels als een dolle door jouw website racen en de bedachtzame lezer een eigen toeristische route volgt.

De richting

Waarin je beslist welke woorden je gaat schrappen, hoe je jouw USP’s onweerstaanbaar beschrijft en wat jouw aanbod ultra aantrekkelijk maakt.

Scoren!

Waarin je de finishing touch geeft in een mix van emoties, enthousiasme en geruststellingen waardoor jouw bezoeker graag tot aankoop overgaat.

Plus een bonus:

De Masterclass ‘Blogteksten’ waarin ik pijnlijk duidelijk maak waar schijnbaar prima teksten toch gigantische klantenlekken veroorzaken… tenzij je de Meta-momenten net even anders aanvliegt. Ik laat je zien hoe!

Aan het einde van het programma:

Is je homepage ineens een doorstroomplein waar nauwelijks nog mensen afhaken

Kan je lezer veel sneller kiezen en is je aanbod helder… ook als je meerdere dingen aanbiedt

Is je aanbod zo opgebouwd dat je lezer direct klaar is om te kopen

Reviews

Dan voel jij je net zo als Daphne:

''Wat voelde ik me betrapt bij het lezen van sommige modules... dit doe ik ook. Veel sfeer, maar ook veel te veel woorden. Ik was vooral zoekende hoe de tekst van de homepage te schrijven. Dat is nu een mooie balans geworden tussen inspirerende inhoud en toegankelijke spreektaal. De modules gaven me die zet in de juiste richting. Je bent m'n online held Meta, dank!''
Daphne van den Boogaard
celebrant en ceremoniespreker @levensceremonie

Met bonus en feedback...

Toen ik deze cursus maakte, koos ik ervoor om het compact te houden: vooral aanpakken van die details die het verschil maken. 

Inmiddels heb ik het tóch aangevuld.  Je kan er nog steeds snel doorheen. Maar je krijgt óók 7 Masterclassen die ik voor een besloten groep heb gehouden, als bonus. Zeven uur video vol voorbeelden, speciaal gericht op de homepage, of de over-jou-pagina, over je unieke voordelen of hoe je dat smeuïge sausje nu over je teksten goooit. 

En ik heb nog wat….De plusversie: 

Tegen een kleine meerprijs krijg je de hele cursus inclusief een live sessie met mij via ZOOM, als kickstart van je leergang of juist achteraf om zeker te weten dat je er alles uitgehaald hebt. Hoe gaaf is dát?!

Wat jij krijgt:

Alles lessen in één online leeromgeving

Alle lessen in video én geschreven tekst

Inclusief extra webinar-opnames boordevol praktijkvoorbeelden.

Kies de beste versie voor jezelf:

Zonder feedback

Online lessen in tekst en video die je zelf doorloopt

€ 495,-

En je ontvangt direct de inlog voor les 1.

Met feedback

Idem maar dan met 45-minuten ZOOM-call die we opnemen waarin ik jouw teksten EXTRA optimaliseer. Tekst en datum in overleg. Ook fijn als kickstart!

€ 645,-

En ik mail je binnen 48h om te horen wanneer je wilt ZOOMEN.
Voor de volledigheid

Dit zijn alle lessen

De voorzet

Les 1 - Schrijven beignt met schetsen
Les 2 - Maak een snelweg met hobbels
Les 3 - Humor doet een hoop

De richting

Les 4 - Woorden om weg te laten
Les 5 - Het ultra aantrekkelijke aanbod
Les 6 - Je USP's vind je aan de bar

Scoren!

Les 7 - Rationeel werken met emoties
Les 8 - Opwarmen en elimineren
Les 9 - Van cliché naar Conversie

Reviews

OK, nog eentje dan?

Bericht van Schiermonnikoog:
"Blij dat ik dit nu in de vakantie kan doen. Het stormt hier flink, zowel buiten als binnen in mijn hoofd. Vooral dat aanbod maken vond ik best lastig. Ik raakte een beetje verstrikt in 'problemen zoeken'. Dat heb ik toen losgelaten en me vooral gericht op die andere optie: dat verlangen van mijn client.

Toen ging het weer! Het is nu een veel concreter aanbod geworden. Dank!!"

Kies maar.

Of laat je website voor wat het is en focus op een funnel:
 in Kickstart Online Ondernemen zijn mijn tekst-lessen 25% van een veel breder aanbod!