In een nieuwsbrief van Tibor kreeg ik vanochtend een prachtige vraag.

‘Waarom zou ik jouw product/dienst kopen, en niet die van je concurrent?’

En dan het leukste onderdeel: in het antwoord mag niet het woord IK voorkomen!

IK kan dat wel.
Als JIJ namelijk zo’n ondernemer bent die wil weten waarmee je online bezig bent, en als je wilt weten hoe een goed converterende website eruit zou moeten zien, dan zou je echt eens naar zo’n Waanzinnige Websitedag moeten gaan.

Als jij moeite hebt met het verwoorden van alle punten die jouw bedrijf JOU maken, dan heb je niet zomaar een copywriter nodig maar iemand die eerst komt sparren. Eerst je aanbod verbeteren, dan volgt de tekst automatisch!

En als jij er tegenop ziet om van je nieuwe website weer zo’n ellenlang traject te maken…. Als het jou vorige keer véél te veel tijd heeft gekost en als je eigenlijk nog niet zeker weet of alles wel goed is ingeregeld en je weinig effect ziet… dan kun je misschien nu beter kiezen voor een team dat jou meeneemt in de besluiten en jou toch geheel vrijspeelt.

Dus waarom huur je mij in?
Je wilt in één ruk door
Je wilt goed, mooi én vindbaar
Je wilt een website die meer klanten oplevert!

Maar hoe zou jij jezelf nu profileren zonder het woord IK?

Delen mag, graag zelfs

Wie kan deze tips nog meer gebruiken?