Jouw PDF staat voor je klaar
Plaats de afbeelding nog een keer en maak die klikbaar maar zet er ook het woord ‘open’ in als link, zodat mensen nooit misgrijpen.
Nu is het eerst feest, benadruk dat.
Jouw PDF staat voor je klaar
Het principe van de ‘wachtverzachter’ kan je hier met een video ook toevoegen.
Heb je geen ‘upsell’ dan houd je het klein; je bedankt deze persoon (voelt persoonlijk) en je loopt even kort door de punten van je weggever heen.
Waarom je dit direct moet lezen en in de praktijk brengen...
Combineer het aangename ook vooral met het nuttige en benoem dus nog even wat de drie resultaten zijn die jouw klant kan gaan behalen met de weggever. Put daarvoor uit je titel (wat heb je belooft) en je voordelen, het zou zoiets kunnen worden:
Je gaat in 90 dagen je eerste 100 leads binnenhalen:
Dit kan je de komende tijd verwachten
Geef eventueel hier ook wat de ontvanger de komende tijd van je mag verwachten. Ga je diegene maandelijks een extra tip toesturen? Of laat je hier vast weten dat je in de komende 8 dagen nog een aantal keer zult mailen omdat je een paar geweldige mooie toevoegingen wilt delen.
Zeg het!
Sommige mensen kwamen toevallig nu via Facebook, maar zouden jou liever volgen via LinkedIn. Hier kunnen ze dan eenvoudig de verbinding maken.
Wij gebruiken cookies om jouw privacy te beschermen en je een betere gebruikerservaring te bieden.