Soms blijf je hangen of steeds opnieuw opstarten. Het is jou al niet duidelijk waar je heen wilt, althans, je weet juist precies wat je wilt, maar tijdens het schrijven komt alles op één hoop. Een dagdeel met mij helpt je aan een gedegen strategie. Of je hebt je teksten al af en we zetten samen de puntjes op de i.
Als je denkt vanuit de klant wordt het zoveel helderder. Elke pagina heeft een eigen doel en inhoud. Als we die uitstippelen, wordt schrijven stukken gemakkelijker.
Sparren kan vóór of na jouw schrijven. Samen redigeren is ook een optie, zodat je naar huis gaat met bijna perfecte teksten en de wetenschap hoe het wél moet.
Helderheid is motiverend. Je kunt véél sneller beginnen, houdt vast aan je schrijfplan of geeft een veel betere briefing aan je webbouwer. Nu investeren is straks pure winst.
Met je actielijst en schetsen ga je zelf verder, of je instrueert je webbouwer. Zo houd jij de regie, wordt je profiel veel sterker dan je concurrenten en krijg je jouw bezoekers in beweging. Veel klanten twijfelen over zo’n sparsessie, maar na afloop zijn ze altijd zo opgelucht dat ze dit hebben gedaan.
Omdat jij weet hoe je het wilt hebben, en waarom, kun je grote stappen nemen.
In één keer een goed concept. Daarna in één correctieronde bijschaven.
Dat scheelt jouw tijd, en je vormgever uren. Snel en goed gaat prima samen, als die basis er maar ligt.
Je huurt mij in omdat ik al jaren niets anders doe dan het mixen van marketing, psychologie, online verleiding en pure informatie.
Het schijnt dat ik goed ben in uitleggen. Pittig, dat wel. Hoog tempo. Geen blad voor de mond.
In mijn rugzak zit 25 jaar ervaring. Héél veel gesprekken met CEO’s en ondernemers. Dat merk je. Ik sta er soms zelf versteld van bij hoeveel bedrijven ik al een kijkje in de keuken heb mogen nemen. En je weet het: de beste ideeën zijn kruisbestuivingen uit compleet andere branches?!